Herbieh's blog

mindennapi munkahelyi, magánéleti (de nem túl személyes) elméletileg ponéos, néha sírva röhögős, esetenként gyászos történetek kicsit ironikus szemszögből, avagy MIEZ???

Újabb nap, újabb kávé...

Herbieh 2008.07.17. 10:41

Tegnap este voltam moziban, megnéztük a Szex és New York című romantikus vígjátékot.

Nem egy nagy durranás, de nézhető. Inkább az okozott gondot, hogy 20:45kor kezdődött, és mint később kiderült... ez egy 2,5 órás film. Azaz elég hosszú.

Másfél óra utná alig láttam már a filmből annyira kellett WC-znem, de nem akartam kimenni, miazmár hogy nem tudok ennyit kibírni, nemvagyok én egy hólyagproblémával rendelkező vén tata...

2 óra után azt gondoltam, hogy ilyen nincs. Egyik kezemmel észrevétlenül levettem a kupakot az ananászos üvegről, ki tudja... De akkor se mentem ki. Makacs vagyok na.

2:25 -kor már a könnyem is folyt, és azon filóztam, hogy mekkora égés lenne ha most kiereszteném a felesleget...

2:30kor úgy éreztem, mint a futók, akik túljutnak a holtponton, és csak egy cél lebegett a szemem előtt: WC. Persze vagy 500an mentek ki előttünk a moziból, én meg nem akartam udvariatlanul furakodni, így kényszeredett mosollyal araszolgattam előre közben azon filózva, hogyha nyakon öntöm az előttem levőket a maradék chilivel, vajon gorsabban haladnak e, vagy kapok egy újabb lila foltot a szemem alá.

Hál' Istennek sikerült kiérnem...  Utánna egész gyorsan hazaértünk, úgy éjféltájt,, úgyhogy most megy a kávédöntögetés ezerrel.

 

A következő videót már régen meg akartam mutatni, örök klasszikus, avagy:

Bolyki Brothers: Hová mész te kis nyulacska...

 

Címkék: video film nyár noob

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://herbieh.blog.hu/api/trackback/id/tr3572238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alternistom 2008.09.25. 18:01:15

nah lesz újabb sztori :) ?
;)

putyika 2008.11.23. 14:30:07

nem lesz több bejegyzés ebben a blogban????????
süti beállítások módosítása