Herbieh's blog

mindennapi munkahelyi, magánéleti (de nem túl személyes) elméletileg ponéos, néha sírva röhögős, esetenként gyászos történetek kicsit ironikus szemszögből, avagy MIEZ???

Herbieh kosarazik...

Herbieh 2011.04.29. 09:15

Mostanában rendszeresen kosarazom egy többé-kevésbé renszeres összetételű csapattal (igen, láttam már kosárlabdát :P) szerda esténként, ahol a - jelen esetben abszolute nem - gyengébbik nemből is vannak néhányan. Ilyenkor az ember fia ugye próbál óvatosabb lenni (persze nemmegy), viszont gyönyörűen össze tud szedni nehány karmolást meg pofont :)
Nade. Legutóbbi esetre viszont még nem volt példa (legalábbis én tuti nem hallottam még ilyet). Az egyik drága csajszival - konflitkusba keveredtem, melynek forrása az volt, hogy na most akkor kinél is legyen a labda (természetesen ellenfelekként), és valahogy labdaszerzési manőver közben sikerült a hm.. hátsó felemmel tarkón ütni/vágni(seggelni?), amitől szegénykém utánna percekig fetrengett a földön, persze én is, csak én a röhögéstől....
Ja, és megkaptam hogy csontos a fenekem. Nagyszerű. Bár inkább, mint hogy kövér :D

Címkék: kosárlabda fail

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://herbieh.blog.hu/api/trackback/id/tr1002863935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása