Herbieh's blog

mindennapi munkahelyi, magánéleti (de nem túl személyes) elméletileg ponéos, néha sírva röhögős, esetenként gyászos történetek kicsit ironikus szemszögből, avagy MIEZ???

Na ezért jó férfinek lenni...

Herbieh 2008.05.30. 09:08

Tegnap rájöttem hogy iszonyat szerencsés vagyok hogy férfinek születtem.
Hogy miért? Talán ebből kiderül.

Mikor hazaértem a munkából, marha nagy disznóól fogadott a lakásomban. Ahelyett hogy sikítófrászt kaptam volna, szépen beültem a számítógép elé egy félig elfogyasztott milánói, 4-5 üres pohár, egy az őskorból megmaradt pizzaszelet és két cukrospapír társaságában. Nem idegesített a konyhában álló toronymagas edényhalom, amit már két hete el kellett volna mosogatni, illetve még mindig a szárítón lógtak a múlt héten kimosott ruhák. (sose szoktam vasalni... egyszer próbáltam... azóta rossz a vasaló).
Reggel pedid halálosan nyugodtan felvettem a tegnapi ingemet, az utolsó fehérneművel együtt,, és szomorúan konstatáltam, hogy a hétvégén megint mosni kell.
Ezután megittam a szokásos reggeli teámat, valamiért most nem sikerült leönteni magamat, majd könnyedén elhelyeztem a többi 5 pohár mellé az asztalon, és szomorúan vettem tudomásul, hogy ezt a kompozíciót, amit a poharak képviselnek, meg kell bontanom hamarosan, ugyanis elfogytak a tiszta poharak.


Nagyon halkan megjegyzem hogy azert reggel kidobtam a kaját, es elvittem a piszkos edényeket a mosogatóhoz (az persze más történet hogy ott meg már nem volt hova letenni...)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://herbieh.blog.hu/api/trackback/id/tr2494617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsa 2008.06.02. 17:07:09

megjegyezném, hogy attól hogy férfi vagy néha igazán elmosogathatnál!!!

Herbieh 2008.06.02. 17:22:58

na ja... lehet nem artana:)
süti beállítások módosítása