Herbieh's blog

mindennapi munkahelyi, magánéleti (de nem túl személyes) elméletileg ponéos, néha sírva röhögős, esetenként gyászos történetek kicsit ironikus szemszögből, avagy MIEZ???

Az álmos reggelek legendája

Herbieh 2012.03.22. 11:37

Alapvetően az a probléma, hogy nagyon nehezen kelek.Úgyértem... nem csak az ágyból való kikászálódás tart 10-20 percig legalább, hanem amíg tényleg észhez térek, és a környezet ingereit is képes vagyok felfogni...

Tegnapelőtt reggel például zuhany utáni borotválkozást a fogkefémmel próbáltam abszolválni, és hosszú percekig nem tűnt fel, hogy csak a habot kenem szét mindenhol... (persze azóta is borotvahab íze van a fogkefémnek... -.-)

panasonic-razor-toothbrush.pngMáskor pedig a borotvámmal próbáltam meg fogat mosni, az egyetlen szerencse az volt, hogy a védőkupakot is elfelejtettem levenni róla (ami amúgy rendszeresen előfordul), így nem kezdődött véresen a reggel.

Néha maga a tusolás is komoly nehézségekbe ütközik, többször is óriásit estem a vizes kádban, vagy a nedves padlón, magammal rántva mindent a környezetből..

Arra is volt példa, hogy zuhany után, miután megborotválkoztam, újra letusoltam, mert teljesen kiment a fejemből, hogy azon már túlvagyok.

A legrosszabb azonban, mikor nem találom reggel a szemüvegem, aztán eldöntöm hogy majd fürdés után megkeresem, és hajmosáskor veszem észre, hogy a fejemen volt....

Címkék: reggel nevetés fail

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://herbieh.blog.hu/api/trackback/id/tr834332645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása