Herbieh's blog

mindennapi munkahelyi, magánéleti (de nem túl személyes) elméletileg ponéos, néha sírva röhögős, esetenként gyászos történetek kicsit ironikus szemszögből, avagy MIEZ???

Hetfő reggel...

Herbieh 2011.04.04. 09:05

Biztos mindenki ismeri ezt a jelenséget, mikor hétfő reggel valahogy semmi sem sikerül. Idétlen az egész és összevissza szerencsétlenkedsz. 

Na valahogy így történt ma velem is...

A hugom nem aludt itthon, ezért - mivel olyan szép nagy ágya van - ott aludtam. Ezzel még nincs semmi para. De!

Reggel, mikor felkeltem - ugye sötét van, redőny lehúzva, ajtó becsukva... semmit nem talaltam meg. Redőny helyett magamra rántottam majdnem az egész könyvespolcot, és legalább 10 percig keresgéltem felkómásan, hogy hol a francba van az ajtó...

Persze csőstől jön a baj: Megpróbáltam fogkrémmel borotvalkozni, de hm... nem igazán volt sikeres... Majd egy borotválkozás közbeni telefon után, félig habosan sikerült fogat mosni, aminek az lett az eredménye, hogy borotvahab-illatú lett a szám...

Az pedig már csak épp említésre méltó, hogy otthon felejtettem a táskám, és erre csak 10 perc utazás után jöttem rá...

Éljenek a hetfők! 

Címkék: reggel hétfő noob fail

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://herbieh.blog.hu/api/trackback/id/tr472797965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása