Herbieh's blog

mindennapi munkahelyi, magánéleti (de nem túl személyes) elméletileg ponéos, néha sírva röhögős, esetenként gyászos történetek kicsit ironikus szemszögből, avagy MIEZ???

Rendelői apróságok...

Herbieh 2012.03.15. 13:28

Nem sokkal az idei Szilveszter után sikerült rettenetesen lebetegednem (nem, nem azért amire gondolsz...)

Kénytelen voltam elmenni a háziorvosomhoz (aki amúgy egy nagyon aranyos néni), mert láz + fájdalom + köhögés + rendszeres orrdugulás kombó már sok volt.

Ahhoz, hogy a lentebb részletezett eseményeket értékelni tudjuk, tudni kell, hogy 4 orvos rendelője található ebben az épületben, melyekhez egy közös várószoba jellegű, de inkább egy nagyobb panellakás előszobájához hasonló és méretű helyiség tartozik.

Mire odaértem (rendelés kezdete előtt 10 perccel), a rendelő megtelt nyugdíjas nénikkel és bácsikkal, akik mindennemű szégyenérzet és másra való tekintet nélkül vesézték ki egymás problémáit ("kééépzeld kedveském, a múlktor is hát nem szorulásom volt három napig?"), némelyik a hallottak alapján már rég az ibolyát hóvirágot szagolná... 

Volt még egy hely, egy láthatóan süket néni, valamit egy erősen köhögő bácsi mellett, ezért - kedvesen erőtlen állapotomból következően - leültem közéjük.

funny-pictures-evil-raccoon.jpgA néni megállás nélkül eregetett mindenféle felhőket (nem viccelek, másfél órán keresztül!), de olyan rettenetes mennyiségben, durrogó hanghatásokkal (mint egy kisrepülő),  és annyira büdöset, hogy egy borz térden állva könyörögne sírva a receptért. Nekem perceken belül folyt a könnyem, gondold el, hogy totál bedugulva volt az orrom, és még így is olyan hatással volt rám, hogy komolyan elgondolkoztam azon, hogy biológiai fegyverként be lehetne vetni...

Ez még nem minden; a velem szemben ülő néni, aki (ha jól emlékeszem) rózsafüzért számolt végig, úgy nézett bámult stírölt, hogy kezdtem magam tényleg rosszul érezni (mintha a terjengő mindent beborító szag bűz nem lett volna elég).

És aztán mikor behívott az orvos, és lerogytam a székre, és együttérzéssel kérdezte, hogy "fiatalember, nagyon rosszul néz ki, mi történt", akkor azt hittem hogy gutaütést kapok....

U.i: utánna elég gyorsan meggyógyultam, de ez is örök emlék (?) marad....

Címkék: orvos az emberek faszok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://herbieh.blog.hu/api/trackback/id/tr614318181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása